Geberit BV

Geberit BV

Over ons

De wereldwijd opererende Geberit Group is de Europese marktleider voor sanitaire producten. We hebben een sterke lokale aanwezigheid in de meeste landen van Europa. Hierdoor kunnen wij zowel op het gebied van sanitairtechniek als op het gebied van badkamerkeramiek een unieke meerwaarde bieden.

De productiecapaciteit omvat 26 productievestigingen, waarvan 4 in het buitenland. Het hoofdkantoor van de groep bevindt zich in Rapperswil-Jona, Zwitserland. Met ongeveer 12.000 medewerkers in ongeveer 50 landen behaalden we in 2021 een netto-omzet van CHF 3,5 miljard. De aandelen van Geberit zijn genoteerd aan de SIX Swiss Exchange en maken sinds 2012 deel uit van de SMI (Swiss Market Index).

Als toonaangevend bedrijf in de Europese sanitairbranche zet Geberit zich in voor de continue doorontwikkeling van sanitairproducten, productieprocessen en distributiemethodes. Al bijna 150 jaar staat de naam Geberit voor innovatie, betrouwbaarheid, functionaliteit en hedendaags comfort in de badkamer. Met de verwerving van Sanitec in 2015 en de daarmee gepaard gaande overname van een groot aantal keramiekmerken, heeft Geberit zijn activiteiten uitgebreid naar badkamerproducten. In Nederland was Sanitec de eigenaar van B.V. De Sphinx Maastricht met de merken Sphinx en Keramag. Door de overname zijn Sphinx en Geberit één bedrijf geworden onder de naam Geberit B.V. Om in de toekomst zakelijke doelgroepen en consumenten nog beter en efficiënter te kunnen bedienen, zijn de merken Keramag en Sphinx geïntegreerd in het merk Geberit.

Nieuws

Vacatures

Medewerker After Sales

EEN GREEP UIT HET TAKENPAKKET
Geberit B.V. levert technisch hoogstaande producten aan groothandels en installateurs. De installateurs doen hun best het product zo goed mogelijk te installeren, echter kan het zijn dat de klant na afloop niet tevreden is of dat er een technisch mankement voorkomt. Op dat moment is jouw rol van groot belang. Jij bent namelijk verantwoordelijk voor het vinden van de juiste oplossing. Zo werken we met vaste externe servicebureaus en met eigen servicecoördinatoren die de technische mankementen bij de klant kunnen oplossen. Jij zet de meldingen naar hen door, bestelt het benodigde materiaal voor de call en volgt de melding vervolgens van begin tot eind in ons ticketsysteem. Daarnaast verwerk je retourneringen en handel je inkomende mails en telefoontjes af. Geen dag is hetzelfde en jij durft elke uitdaging aan.

Vacature bekijken

Contactinformatie

Stuur ons een bericht

Scroll naar top