Met TimeMate wordt het plannen en beheren van werkbonnen een stuk eenvoudiger. Je maakt gemakkelijk nieuwe werkbonnen aan en plant deze snel in voor je buitendienst. Dankzij onze gebruiksvriendelijke buitendienst app hebben je collega’s altijd en overal direct inzicht in hun ingeplande werkbonnen, openstaande taken en de bijbehorende informatie.
Tijdens of na de uitvoering van een klus kunnen medewerkers via de app eenvoudig hun gewerkte uren registreren, verbruikte materialen toevoegen en eventueel relevante bestanden of foto’s bijvoegen. Alles wordt netjes gekoppeld aan de juiste werkbon, zodat je administratie altijd up-to-date en compleet is.
En het mooiste? Je slimme AI-collega denkt met je mee. Die helpt je bij het automatisch aanmaken en inplannen van werkbonnen op basis van klantverzoeken, beschikbaarheid en locatie. Zodra een werkbon is afgerond, zet je deze met één klik om naar een factuur die direct doorgestuurd kan worden naar je boekhoudprogramma. Zo bespaar je tijd, voorkom je fouten en houd je meer ruimte over voor wat echt telt: je werk.
Met TimeMate houd je grip op je planning én op je uitvoering – overzichtelijk, efficiënt en helemaal van deze tijd.
